StarCraft Universe: Chronicles of Fate, czyli fanowskie pseudo MMO w świecie StarCrafta dostępne na Battle.necie

Pamiętacie World of Starcraft, fanowską modyfikację, która próbowała wprowadzić do StarCraft II raidy znane z gier MMO? W 2011 roku firma Blizzard zażądała zmiany jej nazwy na taką, która nie kojarzyłaby się z World of Warcraft, ale pozwoliła modderom kontynuować pracę. Teraz mod umieszczony został na oficjalnym serwisie Blizzarda – Battle.net, pod nazwą StarCraft Universe: Chronicles of Fate. Jak się zapewne domyślacie, wymaga on do działania podstawowej wersji StarCraft II.

Modyfikacja stworzona została przez zespół fanów działających pod szyldem Upheaval Arts i zawiera zestaw map, zaprojektowanych na potrzeby wieloosobowych raidów. Do boju prowadzimy jedną z ośmiu modyfikowalnych postaci. Co ciekawe, da się walczyć z pokładu pojazdu – na potrzeby moda zbudowano autorski silnik fizyczny. Za jego stworzenie odpowiada osobnik znany pod pseudonimem DarkRevenant, autor modyfikacji Mafia do StarCraft II.

StarCraft Universe znajduje się obecnie w stadium bety, co w tym przypadku oznacza, że na razie możemy grać wyłącznie w pojedynkę. Gdy twórcy upewnią się, że wszystko działa jak należy, otwarte zostaną multiplayerowe instancje, w których udział weźmie od 5 do 10 graczy.

W StarCraft Universe pojawia się ponad 40 nowych modeli postaci, a kluczowi bohaterowie przemawiają głosem profesjonalnych aktorów głosowych. W projekcie wzięli udział m.in. Michael Gough, znany z Diablo jako Deckard Cain, oraz Danielle McRae – Karma z League of Legends. Modyfikacja ma nawet własną ścieżkę dźwiękową, skomponowaną przez Davida Orra, autora muzyki do Castle Crashers. Ryan Winzen, szef projektu, zdradza, że członkowie ekipy pracującej nad StarCraft Universe jak dotąd nie spotkali się osobiście – wszystko odbywa się przez Internet.

Źródło:
"luckie" - GRY-OnLine


Klemens
2013-02-19 17:51:14